Nöjd!

Jag känner mig verkligen nöjd med mitt val av linje och gymnasie! Jag trodde att jag skulle bli ända tjejen i min klass vilket inte skulle ha varit så kul, framför allt inte på idrotten. Men av 31 presoner så är vi två tjejer! Den andra tjejen är riktigt schysst och vi träffades på öppet hus dagen, så vi kom bra överens på en gång.

Dessutom när vi hade typ rast så kom en av naturlärarna och pratade lite med oss då hon hade hört att vi var vänner med några där. Hon sa att det bara var att komma förbi om vi ville och sen berättade hon också vilken chans vi har nu när vi går teknik. Det finns nästan inga tjejer som går teknik så vi kommer ha jättebra jobbmöjligheter när vi går ut. Så det känns riktigt bra! Klassen verkar också vara en bra klass och alla verkar rätt schyssta och så. Känner ingen, men det är kul att träffa lite nya männinskor också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0