Förkyld

Jag fror att jag börjar bli förkyld.. Imorse fick jag springa för att hinna med bussen och det var typ jätte jobbigt. Det känndes typ tugnt att andas och nu fryser jag som jag vet inte vad. Jag har suttit med filt, vetekudde, med varm oboy och frös fortfarande. Nu är brasan på och enligt pappa är det hur varmt som helst medans jag tycker att det fortfarande är lite kallt..
Jag har verkligen ingen lust eller tid med att bli sjuk. Jag vill inte missa ridningen eller de första dagarna i skolan då man skulle missa alla de första genomgångarna osv. Så för att inte bli sjuk så har jag pressat ett glas med en citron och en lime med honung till. Känns inte som det kan bli så mycket bättre mot förkylning än så! Dessmtom så ska jag försöka sova ut vilket inte är så svårt då första lektionen imorgon är inställd så vi börjar 12:10. Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0