Hemma

Igår kom jag hem från ridlägret! Det har varait superkul men ändå väldigt konstigt att inte vara ledare. Det blev inte blågult för dredje året irad, utan det blev vad man får om man blandar dem. På avslutningen så var det stil istället för omhoppning och jag kom femma! Inte helt nöjd med ritten ändå men skriver om det och mer omridlägret senare.
Jag hade ingen dator igår då den fortfarande var kvar hos mamma. Men har varit och hämtat den nu, den har varit lite för saknad, haha! Har ändast haft mobilen och dåligt internet uppe i stallet så har inte riktigt kunnat kolla eller göra allt jag ville göra 
Snart ska jag vara med Bella, men jag vet inte riktigt vad vi ska göra än, det får vi se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0