Hoppträning till hösten

Nu till höst så har hoppträningsgrupperna flyttats om lite så jag kommer att rida i sista gruppen, halv 8 till halv 9. Det är lite jobbigt att det är så sent då man inte kan göra något efter och det blir rätt sent när man ska tävla dagen efter då hoppträningarna är på fredagar. Man får förbereda ordentligt på torsdagen helt enkelt.
Men det är iaf en bra grupp! Om hästarna blir satta så som jag vet så kommer vi att ha anska jämnstora ponnys med ganska lika kapacitet. Det gör att det inte tar tid genom att ridläraren måste hålla på och ändra hindrena hela tiden. Dessutom om det är lite problem så gör det ju inget om vi drar över lite på tiden eftersom det inte är någon efter oss.
Jag kommer antagligen att ha Gilbert på hoppträningarna! Han är super duktig och så gullig. Förhoppningsvis som kommer vi att ha riktigt roligt tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gud vad jag längtar tills allt börjar igen :D
Ni kommer trivas som f*n! Det gjorde jag ;) Ååååhhh att inte tiden kan gå fortare så man får träffa alla och börja ta tag i alt igen, eller hur?
Och lilla natte där bak, knas ponny ;)
Kram!

2012-08-18 @ 10:41:08
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0