Skritt tur

Idag skulle vi som sagt ta det lugnt när vi red så Bella och jag skrittade ut barbacka. Vi klättrade lite och jag fick hålla i mig för att inte glida av bakåt! Annars var det super mysigt.

Efter vi hade ridit så fixade vi allt osv, fick bråttom att byta om osv då vi skulle ta en tidigare buss eftersom det tar mindre tid att bara skritta ut hästarna. Men sedan när vi var klara så upptäckte jag att klockan var 1 min efter att bussen skulle gå, så vi typ sprang och precis när vi börjat springa såg vi bussen att åkte förbi. Bara att vänta 40 min på nästa buss..

Vi satte oss och kollade på våran ridlärare när hon red en av ridskoleponnysarna och sedan gick vi och var lite i stallen. Då pratade vi lite med en kille som har jobbat ett rätt bra tag på Roo och han skulle på någon middag nära där vi bor. Så vi fick skjuts av honnom hem. Hur nice som hellst och vi kom hem typ en halvtimme tidigare än vad vi skulle ha gjort om vi tog bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0