Låst rygg

På morgonen när jag kollade snett ner åt höger så knäppte det tillnågon stans typ mellan ryggraden och vänstra skulderbladet, ganska så högt upp. Sedan kollade jag upp och det gjorde så ont! Det kändes som om något tog emot där det hade knäppt till. Jag kunde kolla åt höger men absolut inte åt vänster, kunde knappt ha huvudet normalt utan att det gjorde ont.
Jag gick då och la mig i min säng igen. Tänkte kolla på tv men den står på vänster sida så det var bara att glömma. Det ända jag kunde göra var att ligga med huvudet till höger och stirra in i min vägg om jag inte ville ha ont. Det blev lite bättre efter ett tag och sedan fick jag hjälp upp av min pappa så jag kunde gå och äta. Men min vänster arm var/är helt värelös. Jag kunde inte ens äta med vänster handen, kan inte bära något eller använda den för att ta mig upp med för att det gör ont. Inget stall för mig idag. Jag som verkligen ville jobba Pricken!

Men nu sitter jag iaf och kollar på OS hoppningen så det är ju helt okej ända. Henrik von Eckerman red nyss nolla och gud vilken snygg runda asså! Men jag vågar inte lägga och kolla för att då är jag rädd att jag inte kommer kunna ta mig upp igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0