Ponny SM

Idag blev det inget jobb utan det blev ponny SM istället! Det var riktigt roligt att se på alla duktiga ryttare, ponnysar och känna stämningen. Helt otrolig känsla det skulle vara att tävla själv! Men det är faraway för mig så får nöja mig att kolla och fotta än så länge. Fick några riktigt snygga bilder och kanske lägger in några bilder när jag fått in dem på datorn. Mot slutet provade jag att gå till lite olikaka ställen och fotta från olika vinklar. Vissa bilder blev super bra och antra helt misslyckade! Har inte fottat så mycket men jag har en bra kamera (pappas) och hoppas på det bästa. ;)
Fick dock inga bilder på D-ponnysarnas prisutdelning då vi var tvugna att åka. Men gud vilka rosetter de fick! På B-ponnysarna gick de typ ner till framknäna. Vill också ha, åh vad jag vill tävla! Missade också att fotta Nellie Berntsson när hon hoppade då vi inte han fixa inställningarna på efter att ha köppt mat. Men fick nog några bilder på ärevarvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0