Fullt upp

Idag har jag haft en del och göra! Först blev det fixa massa på morgonen och sedan blev det av till stallet för att rida Gilbert! Det gick bra men båda var väldigt trötta så vi tog det väldigt lugnt. Även fast vi tog det lugnt så var jag ändå noga och såg till att han var lydig.
Efter vi ridit (red tillsammans med Bella) så fick vi väldigt bråttom till bussen då Gilbert hade massa kåda på halsen som jag skulle få bort. När vi kom ut ur omklädningsrummet var klockan 19 över och bussen ska gå 20 över. Sprang till bussen och hoppades på att bussen inte skulle ha kommigt tidigt vilket den inte hade! Tur för oss. ;)
Sedan när jag komm hem så skulle jag fixa lite mer saker och även mina naglar. Men alla mina nagellack är hos pappa så han ska komma förbi med dem imorgon innan han ska till jobbet! Ska bara fixa fransk manikyr eller något då jag inte kommer att ha så mycket tid. Men jag kan inte komma med långa, omålade naglar första dagen i gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0