Uteritt

Natte tyckte att det var superroligt att rida ut! Men det var flera gånger han blev rädd för små saker och han brukar nästan aldrig bli rädd. En av gångerna han blev han skrämd av några rådjur som sprang in i skogen, eller jag tror iaf att det var rådjur för jag såg bara att något sprang in bland buskarna. Sen så låg det en lång bit plast från en ensilagebal när vi galopperade och oj va den var falig! Så jag saktade av, vände tillbaka och travade förbi den så att han skulle se att det inte var något farligt. Han kollade ganska mycket på den men sen brydde han sig inte mer.

Efter att jag ridit så fick jag väldigt brottom till bussen. Men jag fixade såklart allt ordentligt ändå, svampade av honom osv. Jag trodde att jag defenitivt skulle missa bussen då jag gick och skulle byta om när bussen egentligen skulle gå.. Men jag böt om på bara någon minut och gick till busstationen. Någon minut senare så kom bussen, snacka om lättad! Nästa buss skulle ha gått en timme senare vilket inte är så mycket för att vara från stallet, men ändå..

Nautilus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0