Dagen

Kom hem i riktigt bra tid idag. Var hemma runt 2 och åt pizza med pappa. Men nu ligger jag bara i soffan och degar. Jag såg också att designen har fixat sig, men nu är det ett helt vanligt tema.. Får fixa det.

Med Natte (Nautilus) gick det jätte bra idag igen. Uteritt för honom imorgon!
Gilbert skrittade jag fram ett varv runt gården och sedan fick jag veta att han kanske skulle behöva gå på ridlägret då en häst tyvärr blivit halt. Så de skulle prova hur det funkade med honom ikväll och så får vi se hur det blir imorgon. Men jag red iaf en litenstund i ridhuset helt utan krav på honom. Och han var så himla lugn! Han är en häst som lätt blir ganska stressad annars, framförallt i galoppen. Men han försökte inte ens öka utan att jag bad honom, han lyssnade perfekt! Åh, så nöjd över honom idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0