Bloggat tidigare

Förut så hade jag en blogg tillsammans med två underbara vänner, men den slutade att funka. Vi kunde inte komma in på bloggen alls och vi har försökt att komma på nya namn men vi har inte hittat något som vi fastnat för. Bloggen var Rootjejerna.blogg.se.

Gud vad jag saknar att blogga där nu när jag tänker på det! Det känns som det var hur länge sedan som helst vi bloggade där. Så mycker har hänt sedan dess, jag har gått ut grundskolan, jobbat på ridläger, blivit en bättre ryttare och blivigt galen. Det känns som det var ett helt annat jag som skrev där samtidigt som det känns som precis samma jag. Jag tror att det var tiden innan jag började tänka så mycket faktist.

Det är hur kul som helst att sitta och kolla igenon rootjejernas. Trotts att vi inte hade bloggen så länge så finns det massa minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0