Äntligen tid för datorn

Igår kom jag hem efter först en veckas jobb på ridläger och sedan en vecka på Öland. Jag ville börja blogga redan innan det men kändes som det var rätt lönlöst då jag inte skulle kunna uppdatera något uner de veckorna. Internet är nämligen sämst i både stallet och där vi var på Öland (har varit där förut).

Men jag har alltså inte kunna sitta vid men data på två veckor! Det är typ hur lång tid som helst för mig. Jag brukar alltid gå in på datan på kvällen och kolla igenom mina grejer, bloggar, facebook osv. Nu när jag inte har gjort det på två veckor så har jag en del att göra på datan. Men efter som att jag är förkyld så gör det ingenting alls att jag kan sitta hemma framför datorn och dega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0