Gymnasium

I höst så ska jag börja gymnasiet och gå teknik. Varför jag har valt teknik är för att det är en bred linje så man kan bli många olika saker efter det, det innehåller mycket matte och teknik (såklart). Jag har ingen aning om vad jag vill bli och teknik och matte har altid varit något lätt för mig, så det är ju perfekt! Framför allt matte har jag haft enkelt för. Jag har aldrig pluggat till ett matte prov, alltid haft högsta betyg, började jobba på riktigt i matte A i början på förra året och har för det mesta tyvärr jobbat väldigt lite på lektionerna.
Gymnasiet som jag ska gå ligger nära där jag bor och busstationen så jag ska ha tid att vara i stallet så mycket som jag är. Det var typ så jag bestämde vilket gymnasium jag skulle gå och det här är byggnaden jag ska gå i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0