Slösat bort en dag

Idag har jag slösat bort en hel dag på min dator. Jag som tänkte typ rensa och städa mitt rum och göra massa nyttiga saker.. Men istället har jag suttit hela dagen i soffan med min data i knät och bara gjort ingenting. Tiden bara rann iväg, känns som jag typ gick upp för någon timme sedan. Jag har verkligen inget grepp om tiden längre.. Kan sitta och göra ingenting men ändå så bara försvinner tiden. Tex när vi åkte hem från Öland som tog ca 7 timmar så sov jag ingenting, men det kändes ändå inte som det tog så lång tid. Det är typ helt sjukt! Känns som jag borde bli uttråkad eller något men det blir jag inte. Jag bara sitter och tänker, även fast jag typ inte har något att tänka på och min hjärna känns helt kokt. Och jag kan tänka på saker jag ska göra istället för att göra dem. Kan tex få ett sms när jag håller på med något, tänker vad jag ska svara och sen glömmer jag bort att svara. Men idag bestämmer jag får bli en göra-dag istället för en tänkardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0