Upp tidigt!

Imorgon ska jag gå upp kl 8 bara för att få skjuts upp till stallet. Pappa ska vara där kl 9 och göra något så då följer jag med! Kommer säkert att vara jätte pigg.. Men jag kommer iaf hem i tid. Får se lite vad jag hittar på med hästarna, beror lite på vart jag kan rida och så.
En fördel med att vara i stallet så tidigt är att det inte kommer att ha blivit så varmt än. Det gör att jag kommer att kunna jobba lite mer med hästarna! Yes, mer träningsvärk till mig. Jag har nämligen världens träningsvärk i magen, ryggen och insidan av benen. Jag har också en blåsa på mitt högra ringfinger, precis där tygeln ligger. Så går det när man inte har ridit på förlänge!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Underbara blogg vännen!
Saknar dig <3

2012-07-31 @ 18:00:07
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0