För mycket att göra

Jag har så sjukt mycket att göra just nu. Det är så galet mycket i skolan och samtidigt så försöker jag hinna med annat och så. Ridningen tar ju en del tid den med men det är det värt. Känner att jag värkligen börjar hitta Bruno nu och det går bättre och bättre med honom. Jag och Bella har även börjat rida ut ca en gång i veckan då hennes häst behöver få komma ut lite. Då har jag än så länga haft Bruno vilket jag tycker är super kul!

 

Men ja, efter som att jag har så mycket att göra så läggs ju bloggningen åt sidan. Egentligen borde jag inte ens skriva det här inlägget då jag har sjukt mycket att göra.. Jag har varit sjuk en del så jag har fått en hel del att ta igen, ursh asså. Jag har en "fästis" på datorn där jag har skrivit allt jag har att göra. Den går nu ner till halva datorskärmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0