Bruno

Den nya hästen som jag ska börja hoppträna är Bruno! Han är en super duktig New Forest som är maxad D-ponny och är född 2004. Bruno älskar att hoppa och är fin i dresyren, men han kan vara lite busig ibland. Min kompis tävlade honom upp till LB i hoppning och de hade många placeringar tillsammans .
Jag har själv ridigt Brun några gånger i dressyr och det gick bra, men det var för ett bra tag sedan. Men jag red honom också för inte alls längesedan på en söndag, då gick det också bra. Så det ska bli super kul att se hur det kommer att gå för oss i framtiden!
Büter's Fardoe
(Bild från hemsidan)

Kommentarer
Postat av: Sara

ni kommer bli bäst tillsammans <3

2012-10-19 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0