Det jag har gjort under dagen

Idag på morgonen så var det ridning med skolan. Jag red en liten bebis som heter Ocean (trode att han stavades Osian först). Han är en liten ungponny som princip blev inriden i somras så han kan inte så mycket. Men han är jätte duktig för att inte ha blivit riden så länge!
Vi jobbade lite mjukgörande, lite volter och så. Red honom för två veckor sedan också men den här gången gick det mycket bättre! Fokuserade bara på att han skulle ta mina hjälper ordentligt eftersom att han inte har kommit så långt i sin utbildning. Han gick superfint i skritten och traven, men galoppen var lite sisådär. Han fortfarande lite svårt i galoppen så jag fokuserade mest på att han skulle ha ett bra tempo och hålla galoppen.

Sedan efter ridningen så kände jag att jag hade jätte ont i huvet. Så då åkte jag med till skolan och sedan gick jag hem. När jag kom hem så kom jag på att jag glömt äta frukost..  Så jag tog en macka och sedan gick jag och la mig. Jag sov i typ ett par timmar och jag var as förvirrade när jag vaknade. Det tog en stund innan jag kom på vilken dag det var och att jag hade gått hem från skolan. Men sedan fixade jag lunch och efter lunchen så gick jag och la mig igen, men jag minns inte om jag sov något eller inte.

Nu har jag iaf bara lite ont i huvet och försöker att göra klart lite läxor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0