Vill shoppa

Idag var tanken att inlägget om min och Gilberts sista träning skulle komma upp, men det gjorde den tydligen inte. Så det kommer imorgon istället.

Tänkte också passa på att säga att jag har köppt ett par nya tröjor! En jeansskjorta, en mintgrön stickad tröja och en blå super mysig tröja. Kände att det passade perfekt nu till hösten. Super enkelt att bara gå in i centrum, till t.ex. HM medans man väntar på bussen.
Jag har varit jätte shopping sugen på senaste tiden och hittar jätte lätt tröjor och sådant. Men jag skulle behöva byxor och skor också.. Aja, får se när jag och någon rolig person har tid så kanske vi får åka någonstans och shoppa lite på riktigt!

Den stickade tröjan som jag köpte! (Bild från HMs hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0