Hoppträningen 19/10

Vi började ridafram och Bruno kändes fin men lite busig. När vi fattade galopp så började han snurra åt vänster, han snurrade lite till och sedan stog jag på marken, hahaha! Skrutt<3
Vi började att hoppa fram på en linje och det gick väll lite sådär, hade ingen riktig koll och vi fick det lite trångt. Men sedan gick det lite bättre. Banan gick bra, hade lite för dålig galopp ibörjan bara så det får jag tänka lite på. Sedan hoppade en bana med omhoppningsvägar och det gick faktist jätte bra! Jag tog inte allt för sväva vägar utan höll ut lite mer än vad jag behövde. Sista hindret kom vi lite nära på och rev. Men jag skulle bara ha behövt räta upp mig lite mer så att han skulle fått lite mer hjälp.
Har både delar som jag är väldigt nöjd med och delar som jag är inte nöjd med under det här passet, men min av ramling var bara skrattretande, haha!

Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Höll på att rida på dig :O <3

2012-10-22 @ 14:35:27
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0