Min blogg är tråkig

Herre gud vad min blogg är tråkig! Till att börja med så lägger jag nästan aldrig upp bilder då alla är på den stationära datorn hos pappa som jag aldrig sitter vid. Så det blir bara tråkig text. Dessutom så är min design helt värdelös! Så tråkig och hedern behöver vi inte ens prata om, den är tillochmed felstavad..
Sen så har jag inte det mest intressanta livet heller eller tid att skriva bra inlägg. Men jag försöker hinna blogga för att jag tycker att det är kul och så jag slänger ihop något helt ointressant.
Men så snart jag har fixat till min nya blogg, då ska det bli grymt! Nu gäller det bara att jag får lite tid till det också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0