Morgondagens planer

Planen för imorgon är att:
•Gå upp ca 07:30 för att fixa det sista på ett arbete, pappa ska läsa igenom det och sedan ska det skickas in innan 09:02.
•Gå och lägga mig igen.
•Vakna och göra klart ett samhällskunskaps arbete som tydligen skulle ha varit klart i dag och som jag knappt börjat på (har inte varit på den lektionen på två veckor då jag varit sjuk så har bara varit med på genomgången av arbetet).
•Blogga lite och göra lite roligare saker.
•Förbereda min redovisning som jag ska hålla på fredag.
•Ta det lugnt och äta frukt så att jag blir frisk!

Jag kommer att vara hemma imorgon också för att det är en konferens för lärarna så vi kommer inte att ha några lektioner! Profilen är dock som vanligt, men jag kommer inte att gå på den.
Skulle ha verkligen ha velat gått då jag antagligen skulle ha haft Torden igen och jag skulle vilja ha lite mera storhästridning i mig in för Stockholmscupen. Men om jag skulle rida imorgon så kanske jag skulle bli sjukare inför helgen och det vill jag absolut inte! Måste orka tävla tre dagar i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0