Motivation..

Idag hade jag sov morgon till 12. Men när jag åt lunch så började jag må illa så då stannade jag hemma.. Hela dagen så har jag typ legat och spelat FarmVille 2 och lyssnat på musik. Tänkte försöka plugga och blogga men jag orkade bara inte. Jag kan bara inte ta tag i bloggen eller i mina läxor, det funkar inte. Det går bara nerför, har orkat med det mindre och mindre. Bloggen började kännas lite som ett måste och läxorna ÄR ett måste. Jag orkar inte göra sakerna som jag måste. Framförallt inte läxorna. Jag bryr mig bara inte längre.
Förra året tänkte jag att det snart var slut, jag behövle bara pressa mig för att göra mitt bästa på de sista uppgifterna och sen skulle det vara över. Men nu kan jag inte tänka så. Jag har tre år kvar innan det är över och då är det lite svårt att vara lika motiverad.. Men jag får försöka. För att om jag inte får bara A i allt så kommer jag att bli arg på mig själv och allt kommer att vara mitt fel. Perfektionist to the bone..

Men som tur är så går iallafall ridningen frammåt. Det känns verkligen som att jag har utvecklats på senaste tiden och jag tror att det kommer att bli grymt med Bruno. Jag är så taggad på att bara träna vidare och 3-4 gånger i veckan känns så lite just nu. Skulle vilja rida varje istället! Antar att ridningen har tagit all min motivation från skolan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0