Pluggar

Idag så har jag verkligen försökt att följa mina mål. Det har väll gått så där hittills kan man väll säga men nu så kör vi igång. Jag har bestämt mig för att det är två uppgifter som SKA bli klara ikväll och då spelar det ingen roll hur länge jag måste sitta uppe. Får strunta i den punkten att gå och lägga sig i tid helt enkelt.
Men nu sittetr jag tom vid köksbordet, herre gud asså, nu är det serriöst. ;) Men jag ska helt enkelt bli klar med de här grejerna och thats it, får faktiskt skärpa mig om jag ska kunna få något gjort.
Gjort en liten lista på sakerna jag ska göra också så jag kan se att jag kommer någonstans och då blir det mycket roligare enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0