Sjuk

Idag är jag hemma.. Har typ lite feber, ont i halsen och mår allmänt dåligt. Det blev inte så mycket sömn i natt då jag var tvungen att skriva klart mitt tal som jag skulle ha hållit idag. Sedan väckte min pappa mig i morse då jag glömt ställa klockan och då kände jag min inte så bra. Men jag åt frukost för att se om jag skulle känna mig bättre och skulle kunna hålla mitt tal ändå. Det gjorde jag inte utan jag gick och lade mig istället och sov i typ 3 timmar till.

Vilat hela dagen och tagit det lugnt men nu har jag massor att göra. En uppgift ska in imorgon bitti, på fredag så har jag en annan inlämning och så ska jag ha en redovisning.. Knappt börjat på inlämningarna så måste nog börja med dem snart. Ursh, för trött för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0