Slutat!

Idag så är det någon lärarkonferans så alla lektionerna börjar efter 1, förutom profilerna. Men lektionen som vi ska ha då får vi jobba hemma på!
Så jag har alltså haft ridprofil och nu har jag slutat. Hur skönt som helst! Så om ca en timme så ska jag möta Bella i centrum, käka något och gå runt och kolla i lite affärer. :)

På ridprofilen idag så fick jag en stor häst som heter Torden. Han är lite över 170 i mankhöjd tror jag, så lite större än var jag är van vid! Vi jobbade mycket tempoväxlingar och övergångar. I början så var jag väldigt fladdrig och ostadig själv då han har lite längre hals och större rörelser än vad jag är van vid. Men efter ett tag så vande jag mig och då gick det jätte bra! Torden tyckte att det var jätte kul med alla övergångar och allt så det var super kul att rida honom. Dessutom så tror jag att det är ganska bra träning inför Stockholmscupen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0