Svårt att blogga

Har haft svårt att blogga idag och kännt att det bara kliat i fingrarna. Vi har inte haft någon rast då jag har kunnat sätta mig och skriva. Och jag vill inte skriva blogginlägg när alla kan se. Mina vänner kan få se när jag skriver inläggen, men inte alla killar i min klass. ;) Men nu fick vi iaf en typ rast, så man fick gå om man ville. Då kände jag att jag var tvunget att göra ett inlägg.
Idag är det ju sista hoppträningen med Gilbert. Låg uppe och tänkte på det ett tag i natt.. Kommer kännas så konstigt att inte gå till honom nästa vecka. Det kommer inte att vara han och jag längre, det kommer att vara jag och någon annan. Jag kommer att sakna min gulliga kille som gärna tar ett galoppsprång mindre än vad man ska♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0