ULK

Nu sitter jag i bilen på väg till ULK. ULK står för ungdomsledarkurs och jag ska gå den tillsammans med Bella. Det är klubben som har fixat så vi kan gå den då vi jobbar som stallvärdinnor och som ungdomsledare på ridlägren så det är ju bra att vi går den här kursen.
Det kommer vara tre kurstillfällen under tre helger och man sover över från lördagen till söndagen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på alla kurstillfällen men vi ska ha med oss anteckningsmaterial och idrottskläder så jag antar att vi kommer att ha lite genomgångar och lite samarbetsövningar. Hoppas att det kommer att bli roligt iaf, men jag har ju Bella med mig så det blir det säkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0