Avstängd hjärna

Allt som jag har läst eller hört sedan igår känns som det bara går in genom ena örat och ut genm andra. Jag kommer inte riktigt ihåg utan jag måste typ läsa igenom flera gånger för att förstå. Till och med matten måste jag läsa igenom flera gånger och jag fattar knappt ändå. Då är det något fel, för jag har super lätt för matte. Jag ska snart byta till matte 2 istället för 1 då jag redan räknat typ allt.. Så när jag inte förstår matte, då är det något konstigt.
Det känns typ som min hjärna har typ stängt av. Jag kanske har för mycket att tänka på så inget nytt fastnar? Får försöka stänga bort alla tankar och fokusera, men det är svårt. Brukar använda musik till det men nu får musiken mig bara att tänka ännu mer. Men aja, nu kör vi.

Sitter och har världens tråkigaste historia lektion, ska skriva om källkritik grejer. Jag orkar verkligen inte jobba, så ja, varför inte sitta med bloggen istället? ;) Problemet är bara att om jag inte jobbar nu så får jag mer att göra hemma, kanske ska börja jobba snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0