Börja inte spela tetris!

Det har varit så himla mycket senaste veckan, så mycket plugg! Är för lat i skolan, spelar tetris istället och får jobba hemma. Tetris är verkligen as kul, men jag ångrar att jag började spela det. Det har förstört så mycket tid när jag kunde ha jobbat, hehe..
Men jag har verkligen försökt att göra klart allt på en gång, det bara funkar inte. Det har alltid slutat med att jag börjat göra något annat eller bara suttit och gjort ingenting. Så jag har inte velat blogga heller då jag verkligen har försökt at bli klar mad plugget innan jag gjort något annat.
Dessutom så har jag ju ridit en del. Det har gått så bra! Kommer inlägg om de olika passen och tävlingen så fort jag har hunnit skriva om dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0