Dressyren 18/9

Idag var det dressyr träning som vanligt och jag hade Gilbert. Vi jobbade med att få hästarna mjuka, skänkeklvikningar osv. I början var Gilbert ganska stel och stretig. Sen är han jätte slel åt vänster så min vänster skängel blev typ helt slut då jag försökte trycka in den där vänster bogen.
Men mot slutet kändes det iaf super bra! Allt kanske inte var perfekt och det finns fortfarande massor av saker jag och han behöver jobba på, men det kändes bra. Det kändes som det släppte lite någonstans, så jag verkligen kom åt honom och allt bara flöt på. Känns grymt bra in för lördag! Stannade kvar och smörjde idag också så att vi ska ha mindre att göra på fredag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0