Duktig!

Idag har jag varit så duktig! Först så köppte jag ett par chaps som jag ska ha på Skånsta när jag rider med skolan och en inte allt för billig tjocktröja på Hööks. Sen åkte vi vidare till Stockholm Ridsport och där köppte jag ett par lite tjockare strumpor och en ny hjälm, en charles owen wellington classic! Allt var väldigt välbehövligt så det känns bra.


Sedan när jag kom hem så bytte jag på min kanin, fixade undan alla ny köppta grejer, fixade undan mina fyrklöver osv. Ska även skriva på alla mina rosetter från förra terminen som jag borde ha gjort för länge sedan, så idag har jag gjort massor av bra saker!
Imorgon blir det gå upp tidig för att jobba som stallvärdinna. Lite segt men ändå kul och så tjänar jag lite pengar också. Jag tänkte börja kolla efter lite jobb förut, men då skulle jag behöva ha ett jobb som jag kunde vara borta ifrån när jag skulle tävla osv. Det skulle nog vara lite svårt att hitta, men då frågade ridskolechefen om jag ville jobba varannan söndag så det blev perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0