Saknar mina bästavänner

Jag saknar mina bästa vänner. Vi ses fortfarande och hör av oss så ofta vi kan, men det är inte samma sak som förut. Förut gick vi i samma klass, vi träffades varje dag, hängde med varandra efter skolan, kunde hjälpas åt med läxor osv. Men nu så går vi i olika klasser och Tilda går inte ens i samma skola. Vi hinner knappt ses då det är långa skoldagar och vi slutar typ så olika man kan göra.
Man är van att kunna snacka av sig när man behöver, att skratta ihäll sig åt saker som ingen annan fattar och bara ha det grymt VARJE dag. Fattade inte hur bra jag egentligen hade det.
Vi har gjort många helt galna och knäpp saker tillsammans. Vi har bla skrikit att vi var dumma i huvudet när vi spelade kort i skolan, shit va vi har skrattat! Men vi har även gått egenom jobbiga saker tillsammans och det har alltid funnits för mig och det vet jag att de fortfarande gör precis som att jag finns för dem.
Mina bästa vänner är verkligen bäst, jag älskar er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0