Plugg..

Idag efter skolan drog jag hem till Bella. Vi satt typ och pluggade hela tiden, eller snarare försökte plugga. Det blev lätt så att vi började prata om helt andra saker än det som hade med plugg och göra..
Så jag han inte klart med några saker, vilket inte alls är bra. Dessutom så kom jag på för ett tag sedan att jag har en sak som egentligen borde vara klar imorgon vilket den inte är i närheten av. Där sprack också planen med ordentligt med sömn. Blir så trött på att jag är så dålig på att ta tag ordentligt i skolarbetet! Det blir ju ändå bara jobbigt i slutändan. Skolan har ju knappt satt igång på riktigt än och jag har redan massor att göra. Men samtidigt så är det så tråkigt så att det är svårt att ta tag i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0