Tips på hur man ska hinna blogga

Jag kommit på en ny grej som gör att jag kommer att få mycket mer tid till att skriva blogg inlägg. Jag tar helt enkelt med min dator och skriver i Word på bussen! Det är helt perfekt och sedan behöver jag bara publicera dem. Då kan jag skriva inlägg flera ordentliga inlägg utan att det går ut över min pluggtid. På 20 min hinner man iaf skriva minst ett inlägg och det kan göra stor skillnad. Dessutom så slipper man tänka på allt annat man måste göra och bara fokusera på det man skriver. Varför har jag inte tänkt på det här tidigare?

Kommentarer
Postat av: Mathilda Gummesson

Smart! ;) <3

2012-10-01 @ 11:52:27
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0