Trivs på jobbet

När jag kom upp till stallet idag så tog jag reda på precis vad jag skulle göra osv. Sen började barnen att komma och då var det bara att presentera sig för alla och hjälpa alla som behövde hjälp. Jag fick även springa med en kille i öppengruppen då det saknades en ledare.Gud vilken pratkvarn han var, han pratade typ hela passet!
När jag inte hade något att göra tvättade jag vatten koppar, sopade stallgången, hjälpte till att ta in hästar osv. Så det var fullt upp hela tiden! Men jag trivs riktigt bra med att vara stallvärdinna. Man får hjälpa små killar och tjejer så att de kan göra något det verkligen älskar nämligen att rida! Det är så kul att se hur glada de blir när de ska rida, vissa står nästan och studsar när de får sina hästar.

Helt underbar bild som älskade TILDA har tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0