Väntar

Just nu sitter jag och väntar på att Bella ska sluta. Hon slutar 20 över 4, så det är ca 20 min kvar och jag har redan väntat i över en timme. Men jag jag har ju ändå massor av saker att göra och en uppgift som ska in ska in imorgon, så då passar det ju bara bra.
När Bella slutat så drar vi och Tillda till Täby för att shoppa lite. Har lite saker som jag verkligen skulle behöva och vill ha bla ett par nya skor, en skinnjacka osv.
Men det ska även bli kul att kunna umgås med Bella och Tillda då vi ses mycket mindre än förut. Förut så gick vi i samma klass så då sågs vi ju helatiden, slutade samtidigt osv. Men nu går Bella i en annan klass och Tilda tom i en annan skola. Då blir det mycket svårare att ses vilket jag tycker är jätte tråkigt.. Men eftersom alla vill gå olika linjer så funkar det inte att gå i samma klass.
Det är viktigt att välja rätt linje på gymnasiet så man går något som man tycker är kul. Och teknik är perfect för mig, känner verkligen att jag har valt rätt linje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0