At home

God morgon! Vaknade med ont i huvet och magen idag. Försökte gå upp och hoppade in i duschen för att jag verkligen inte ville missa samhällskunskapen. Men kom fram till att jag inte skulle klara att gå till skolan.

Så nu är jag alltså hemma och mår bättre än förut, men inte bra. Jag sitter och kollar på lite serier som jag inte har haft tid till förut. Nu kollar jag på Grimm och jag har några avsnitt att kolla på så jag kan ta det lugnt utan att känna mig rastlös. Kolla på serier är något som jag ändå skulle ha behövt gjort liksom.

Snart ska jag försöka stoppa i mig lite lunch och hoppas att min mage är okej med det. Efter det så ska jag fortsätta vila och kolla på serier tills min huvudvärk är borta. När den är borta så ska jag försöka plugga lite, bland annat göra det jag skulle ha gjort på samhällskunskapen.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0