Första april tjugohundratretton

Idag tar vi nya tag, ny vecka, ny månad, nya möjligheter. Varit lite seg nu på morgonen men det ska snart ändras på. Har dock rensat bland mina favoriter och även kollat igenom nästan alla klipp i min "titta senare" lista på youtube. Det är faktiskt saker som måste göras ibland också och det passar ganska bra när man känner sig trött.

Ikväll blir det hoppträning och sedan sova över hos Bella. Vi ska faktiskt plugga ikväll, hoppas att få klart den mesta fysiken idag! Jag ska verkligen ta nya tag nu och se till att hinna klart med allt plugg det här lovet. Så det är bara jobba på.

Men jag hoppas att ni får en bra start på den nya månaden och hoppas att ni inte blir lurade allt för mycket. Man får ju faktiskt luras idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0