Klagar

Lovet är snart slut och skolan drar igång. Jag har ton av saker som jag borde ha gjort nu på lovet, bland annat förberett en presentation till muntliga svenska nationella. Jag har muntliga svenska och muntliga engelska nationella näst nästa vecka.

Idag har det snöat så att det ligger massa snö på marken. Jag har världens träningsvärk i axlarna och armarna från igår. Min virushals är fortfarande kvar och jag är alltså inte helt frisk. Jag har massor av saker som jag vill göra men inte hinner med/är för lat för att göra. Jag är trött men känner att jag har för mycket att göra för att gå och lägga mig.

Men nu ska jag sluta klaga. Kände bara att jag var tvungen att göra det. Det finns faktiskt en hel del bra saker också. Bland annat så drar ju alla tävlingar igång snart och så har jag sovmorgon imorgon till 10:20. Har dessutom planerat in när jag ska göra alla skolarbeten så att de ska hinnas med. Känns ganska så bra ändå.
Dock så såg det ut så här för några timmar sedan..


Kommentarer
Postat av: Evelina A

Jag har fixat bilderna nu, så du vet! ;)

2013-04-08 @ 06:32:09
URL: http://karamellponnys.blogg.se
Postat av: Mathilda Gummesson

Känner igen mig här ;) Snö?? Gick i klänning i lördags liksom! <3

Svar: Helt galet ;) <3
browneyedrider.blogg.se

2013-04-08 @ 08:59:50
URL: http://tildaspic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0