KM-kval 2 Dressyr 23/3

Förra lördagen så var det KM-kval i Dressyr. Jag hade Proton, men även en till tjej hade honom. Hon red innan mig och jag satt och tänkte på mycket för- och nackdelar med det. Kom iaf fram till att det var mest fördelar!

Framridningen gick sådär. Han slog ganska mycket med huvet trotts att jag provade allt möjligt för att han inte skulle göra det och han hade även gjort det med ryttaren innan mig. Men på programmet så blev det mycket bättre. Vi hade ett par små missar, bla så flöt han ut i ena galoppvolten då jag inte vågade ta tag i honom i fall att han skulle slå upp huvet och så fick vi ett avbrott till trav.
 
Vi slutade iaf precis som förra gången på en andra pats! En halv poäng bakom ettan, en halv poäng före trean, så det var väldigt jämt. :)

Bild från stockholmscupen, fotogtaf: Rebecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0