Tjejkväll!

Har haft det grymt med mina bästisar igår kväll och idag! Vi började mer att göra tacos och sedan spelade vi kort. Vi spelade ett spel som vi verkligen alltid spelade förut, grymt kul!

Sedan kollade vi på en av de bästa skräckfilmer jag har sett, House at the end of the street. Vi satt typ och skrek på tv:n, kunde knappt sitta still och på slutet så gick allt ihop. Sjukt grym var den och jag kan verkligen tipsa alla som tycker om skräckfilmer att se den! Efter den kollade vi även på Pitch Perfect.

Idag så har vi varit på bio och shoppat. Köpte ett svart linne från Gina, ett par "slit och släng" skor som jag typ kan ta till stallet och ett par svarta shorts från Bik Bok. Kan verkligen tipsa om shortsen. De fanns i massa färger, jätte snygga, sjukt sköna och kostade ändats 99kr! Perfekta till sommaren.

Det har varit grymt kul att vara med mina bästisar, länge sedan nu. Vi har lite fullt upp allihopa så det är sällan vi hinner med sånt här. Dock så är det like roligt varje gång!


Bilder på kvällens mat och godiset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0