Ändrade planer

Fick ett mess av min kompis som frågade om jag verkligen orkade ses och fixa arbetet. När jag väl tänkte efter så kom jag fram till att jag faktiskt inte gör det. Så nu sitter jag kvar hemma i min badrock och gosestrumpor istället. Det känns riktigt skönt faktiskt, att bara kunna vila och lyssna på musik. Jag var så inställd på att jag skulle iväg så jag tänkte inte riktigt på hur jag mådde.

 

Men nu ska jag iaf ta det lugnt och sedan plugga lite då jag ska ha datorteknikprov imorgon. Ska försöka vara lite nyttig också, äta lite frukt, gå och lägga mig i tid så att jag blir frisk. Tror faktiskt att jag ska pressa lite apelsinjuice nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0