Arg

Idag skulle jag ju sova ut och bara ha en skön morgon. Men det fick jag inte! Det är nämligen några och bygger hos grannen, sågar, hamrar och grejer. Så jag vaknade typ vid 9 och hade lust att springa ut i pyjamas och skrika på dem! Det är något med byggljud som gör mig så j'vla förbannad, framför allt när de väcker mig. Något liksom kryper i mig av ilska och det känns nästan som jag skulle kunna fälla ut klor.
 
Sen tycker jag också att man borde respektera människor runt omkring. Liksom hur många är vakna kl 9? Själv la jag mig runt 3 och då är det INTE kul att bli väckt tidigt av det värsta ljudet man vet. Funderar fortfarande på att gå och säga till dem, så att de kanske inte gör samma sak imorgon. Då kommer jag INTE att vara glad. Okej att de kanske måste sköta sitt jobb, men 9 på en lördagsmorgon?

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek? :)
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

Svar: Tyärr så har jag ingen användning av det, men super fin blogg! :)
browneyedrider.blogg.se

2013-02-23 @ 13:27:56
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0