Bad day

Idag blev de inte helt som jag tänkt. Vi kunde inte göra klart arbetet då vi behöver hjälp, så ska fixa det på fredag. Jag känner mig lite små förkyld så kom inte ut och sprang då jag vill hålla mig frisk. Tänkte inte på att man behövde ha något id med sig till synunder sökningen och jag har inget legg så kunde inte göra den. På HM så hittade jag bara ett linne som jag ville ha men den fanns inte i min storlek. Jag provade även ett skärp för att se om jag hade beställt rätt storlek från Nelly.com, men det hade jag inte. Kommer nog att bli retur på det.. Jag hade tänkt boka klipptid då mitt hår är jätteslitet, men jag blev så arg när inget blev som jag ville att jag skippade det.

 

Dock så har jag fått lite gjort iaf. Jag har:

  • Lånat om en bok på biblotiteket.
  • Ätit ett nyttigt mellanmål, en apelsin och en låda jordgubbar.
  • Jobbat med några arbeten.
  • Fixat rent hos min kanin, bytt spån osv.
  • Klippt min kanins klor.
  • Skickat över massa bilder.

 

Så en del bra saker har jag även gjort idag! Jag är lite gladare nu och ska försöka att hinna med syntestet och boka klipptid imorgon istället. Jag ska även rida gulliga Tequila imorgon och tänkte rida lite i ridhuset. :)


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna

men gud så söt! :)

Svar: Det är hon verkligen! Vilken fin blogg du har :)
browneyedrider.blogg.se

2013-02-28 @ 19:17:54
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0