Bästisdag

Igår, dagen innan sportlovet, så hade jag och Bella våran bästisdag. Vi har varit bästisar sedan i tvåan, alltså 8 år. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Bella och jag har nu varit bästisar i halva våran livs tid, det är galet! Vi är som systrar som inte bråkar, hon är min andra halva.
 
Hur som helst har jag köpte jag en present till henne som hon nyss har fått (glömde att ta med den igår). Egentligen skulle jag inte ha köppt något, hade inte tid att leta. Men sedan så såg jag ett halsband på bild som jag blev tvungen att köpa! Köppte den på Ur och Penn och köppte även också två likadana armband till mig själv. Alla smycken förutom vårens nyheter kostar nämligen bara 20 kr!
 
Bellas halsband och mina armband! :)

Kommentarer
Postat av: Adine - fotograferande lärarstudent

Vilka fina fynd! :)

Svar: Halsbandet var dock inte på rea, men jag är verkligen glad över armbanden! Ser så exlisiva ut även fast de var så billiga. :)Vilken fin blogg du har föresten! :)
browneyedrider.blogg.se

2013-02-23 @ 16:06:23
URL: http://justbeingmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0