Bort med tänderna!

Idag ska jag dra ut en tand. Det är nämligen så att jag kommer att få tandställning, men jag har inte tappat alla mina mjölktänder än. Jag har två stycken kvar som sitter med långa rötter och som inte skulle lossna på ett bra tag. Eftersom att jag till sommarn blir 17 år så börjar det bli daks att jag får min tandställning. Så ska jag helt enkelt få dra ut mina mjölktänder. Den första ryker ju idag och den andra var tanken att jag skulle ta bort nästa vecka. Men jag kom på att det är lov då så ska och boka om den.
 
Jag har redan dragit ut två mjölktänder i överkäken då en vuxentänderna börjades synas under. Dock så var det en halft galen tandläkare också som jag inte har gått till någo mer sen dess, men det är en annan historia. ;) Jag tycker iaf att det ska bli skönt att de drar ut tänderna, de vägrar ju att lossna! Kommer typ att bli helt ensam med min tandställning sen också. Alla mina kompisar har fått ta bort sin eller ska göra det snart och jag kommer typ få min om ett år.. Okej om jag får ha den när jag fyller 18, men den ska ut innan studenten om jag så får dra bort den själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0