Dagens planer

  • Skola
  • Hoppträning på älsklingen
  • Lämna in sammhällskunskapen
  • Sluta ha ont i munnen

 

Det är då planerna för idag. Ganska så vanliga fredag för mig förutom inlämningen och ont i munnen då da. Bättre med munnen nu men den är inte helt okej. Dessutom så hag jag världens  träningsvärk i mina vader, kan knappt gå om jag suttit stilla för länge! Hoppas att det inte blir för jobbigt att rida bara.

 

Men nu ska jag fortsätta och jobba så duktig som jag är! Dock så jobbar jag med kashmirkonflikten på datortekniken men, men.

 

Här är då Kashmir om någon undrar! Själv visste jag bara att det var ett tyg förut haha.

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack desamma! :)
browneyedrider.blogg.se

2013-02-22 @ 13:04:36
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0