Dressyr på Samba!

Idag så fick jag rida på en tjej som jag inte ridit på förut, nämligen Samba! Hon är en supergullig knabstrupper på 9 år som dock inte har så mycket svans.

 

Hursomhelst så jobbade vi lite med öppna som förra gången och även lite halter och travökningar inför dressyrtävlingen till helgen. Jag tyckte att hon var jätte duktig hela tiden, men dock så fick jag inte alltid fram henne ordentligt. Framförallt när det blev lite jobbigare som i tex öppnorna så gick det lite segt.
I travökningarna så tyckte jag iaf att det kändes jättebra, kändes som att hon tyckte att det var ganska så roligt också. Samba är iaf en supertrevlig häst och jag skulle gärna rida henne igen för att se om det skulle gå ännu bättre! :)

 

Samba

Bild från hemsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0