Duktig och spindelfobi

Idag har jag varit sjukt duktig! Jag har städat typ hela dagen, det gick inte alls så fort som jag hade trott. Men jag var också ute och sprang! Sprang typ i 20 min och det känns som en bra start att bygga på.

 

När jag dammsög idag så fick jag dock en ganska så otrevlig överraskning. Jag hade inte dammsugit ordentligt under min säng på ett tag och vi har nämligen bytt golv men inte satt dit lister än så det är en liten glipa vid väggen. Där höll det på att krypa ner en inte så liten spindel som jag försökte dammsuga upp, men DEN DROG SIG NER I SPRINGAN. Den tog sig alltså ner även fast jag dammsög på den, så äckligt! Bara att ropa på pappa så han fick rädda mig.

 

Förut så var jag inte ett dugg rädd för spindlar, typ fångade dem men händerna när jag var liten.. Men nu så är jag verkligen rädd. Jag klarar inte av spindlar längre. Så efter spindeln var borta så dammsög jag riktigt noga i springan, men försiktigt. Jag var tvungen att hålla bort en plastgrej när jag dammsög springan och jag fick typ panik när jag trodde att jag såg något vid min hand. Slog i handen i min bokhylla en gång på grund av det..


Jag mår typ dåligt av att kolla på den här bliden och vill dra undan häderna från datorn, ursh!

Kommentarer
Postat av: Olympia Thurfjell

Hoppas ni har haft en fin start på veckan!

2013-02-26 @ 01:06:26
URL: http://lympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0